Tuesday, December 27, 2011

Proposal!!

سْــــــــــــــــــمِ اﷲِالرَّحْمَنِ اارَّحِيم


Tajuk macam gempak..

Aku telah dilamar!! Oyeah jangan nak perasan sangat sebab kau dah ada orang tengah tunggu.  Tapi dia pun pernah curang kat aku. Apa salahnya tukar2 kan? hahahaha! Ok2 abaikan kata2 hati yang jahat. Ambil yang baik je.  Sebenarnya dia nak ajak keluar je kot. Tapi tahniah aku ucapkan sebab sangat berani meluahkan tanpa sebarang kiasan. Camni la bagus. Semua orang faham, takyah belok2.  hahaha!!

Sebenarnya aku nak jawab, "dah tu mana nak campak pakwe aku" tapi eh2 nanti jatuh la saham. So kene jawab seperti diataslah. hihi

Pas aku cakap taknak, beliau dah tak reply n terus offline. Entah2 die dah remove aku dari frenlist tak? hoho.  Minta maaf bebanyak.  Kalau ko ajak dating ramai2 aku on je. =)


Tapi apepun, minta maaf sebab aku dah tereject kau tanpa perasaan. Huhu~~ Seperti biasa aku kena buat macam orang takde perasaan sebab biar orang tu tak malu & kita pun tak malu. hehehe ^-^  *tak comel ok.


Sebenarnya bukan isu ni aku nak cakap. Sebab aku tak kesah pun pasal benda tu. Aku tau kadang2 seseorang lelaki ajak perempuan tu kapel sebenarnya bukan dia nak sangat kat perempuan tu. Tapi ala2 macam dah takde sape2 so main sapu jela tak kira la perempuan tu siapa.  

Hmm.. sebenarnya aku tau kadang-kadang lelaki yang nak ajak leting2 (baca dating. saje nak memanje) ni bukan nak sangat pon kat kita (dalam hati cakap, kau ingat kau cantik sangat). Tapi dia nak tengok kot2 kite single lagi kot2 leh jadi makwe dia. Cuba nasib. Agak2 tak okei dia try la kat kawan lain lak.  Aku tau la sebab sebelum dia nak "kawan" dengan aku ni, dia dah try kawan aku dulu. Tapi tak dapat kot? Hehe.. 

Pastu bukan sorang lelaki yang cuba menerai2 aku camni. Aku bukan perasan diorang suka kat aku pun (sedar diri). Tapi aku tau diorang saja nak test market.

Perempuan ni sifatnya sangat mudah perasan.  Kalau orang tengok je dia dah cakap "eh laki tu asik tengok aku je, mesti beliau suka kat aku".

Kalau lelaki tu kerap mesej atau call pon perempuan akan cepat perasan gak.  Entah2 laki ni buat perempuan ni jadi orang tengah je sebab nak mengorat kawan kau. huhu...  So, wanita2 kena fikir masak2 sampai hangus untuk terima seseorang agar hati akan terpelihara dan tak terluka.  Kalau boleh no kapel until akad. =))

Ni adalah teori aku sendiri. Hobi aku ketika sedang menganggur ialah mencipta teori baru. 



Psstt ::: Kalau orang yang sedang menunggu aku baca entry ni, aku tak tahu apa akan jadi kat aku. Sekian~~








love-peace-empathy

5 comments:

imHepPie said...

hahaha pe kata aku gtau dkt org yg menunggu ittewwwwwwww....kalo xmo sila bgtau aku sapekah yg mempropose ittewwwww....hak3....

bru prasan kt print screen ada nama abah aku skali ahaha...patutla tny smalam

pencintabumi said...

mengkantoikan di stu. malu ar aku.. hahahaha!! ala kawan lame lor..

imHepPie said...

haha pasni ada bahan la aku nak ugut ko kah3

~ Lady Nad ~ said...

ooit..oiit.. setia pada yang satuu laaa...

pencintabumi said...

Lady gaga: haha! harusla~~